cronică de concert

dragul meu fb, azi am avut inopinata nefericire de-a asculta cum schelalaie stefan bășină JR. faptul ca un beizadeu artistic dotat cu atat de putina voce umple sala palatului este incalificabil. la coverul dupa ani de liceu, interpretarea era atat de afona incat stela enache se rasucea in mormantul oanei sarbu. PLM, natie de dobitoace. ar trebui sa-i ridicam o statuie lu Andre Rieu ala. efectiv sa asculti macar accidental fănel bășinel JR e echivalentul unei imersări în canalul colector. drept urmare mi-am cumparat cu sapun cu gudron, simt nevoia sa-mi jupoi fiecare partticula de piele expusa la behaiturile malariei aleia cu 2 picioare.

Cristi Mărculescu

Lasă un răspuns

